Tuesday, March 1, 2011

Otak macam pop corn (!)

Assalamualaikum.. 

Otak macam pop corn..sori..sesape yang fevret sangat dengan makanan seperti pop corn tu..jangan mematikan niat anda untuk meneruskan usaha untuk meminatinya..teruskan usaha anda..hahaha..yang aku maksudkan kat sini..otak aku macam dah nak meletus dan meletup macam pop corn..bunyi pon dah pop pop pop..hahha..saje je..bergurau.. 

Setiap ujian yang diberi oleh Allah itu pasti ade hikmah yang tersembunyi..mungkin jugak kita tak perasan..itulah dugaan duniawi..so..aku kene sabar..sebab sabar itu iman..hahha..aku nak terima kasih sesangat sebab..ehem..segan pulak nak cakap kat sini..sebabb..ada gak orang sayang kat aku lagi kan..hahha..gurau jelah..

Setahun yang lalu.....ceh..tak delah..kan aku ade cite kat korang yang pasal aku trauma naik bas tu kan..memang susah untuk dilupakan..huh..berkali-kali ingin melupakan tapi sukar..ceh..aku rase macam nak muntah bile aku tulis ayat macam ni..hahaha.. 

Aku nak terima kasih sesangat kat sesape yang sudi bace post aku yang itu..tak kisah la post yang mane..aku tahu tak bermanfaat..=.=..hihi..mak ayah aku tak abis-abis tanye pasal TRAGEDI JUMAAT tu..hahah..''macam mane boleh jatuh?''..aku hanya mampu jawab..''ermm..nak buat cam mane..rezki..''hahaha..malam besoknya aku dapat SATAY dari mak ayah aku..haha..belanja orang lepas terkena tekanan perasaan  la katakan..hahaha..korang jangan terliur plak aku dapat satay tu yerk..nak ke?buat sendiri.. 

Aku baru teringat barang kesayangan aku hilang time aku jatuh kat dalam bas tuh..huuuuuuuuuuuu..sedih yang amat..tak tahu nak gambarkan macam mane..macam mane aku boleh perasan barang aku jatuh?..sebab...sebab..memang tak de !..ok lupakan.. 

Thanks ya semua !!..perasan jap=.=.. 


Wassalam

2 comments:

Yuna yuni said...

alaa...jgn ingt da..haha ko jatuh mesti comel kan tun??..wah! georgeos! hahahaha

..bicara hati ke hati.. said...

YUNI !!!..ko memang sukekan kenekan aku..kau tak tahu ke..aku jatuh memang tersangatlah comel..hahah..