almost forgot.

September 21, 2011

assalamualaikum.



hai! tadi aku ada exam english.penuh dengan confident tahap high level kira dah.haha.masuk dalam dewan peksa pun dah high level dah.termasuk cari tempat duduk.haha.strategik untuk keluar.meja kedua dari pintu keluar.belakang sekali ada wafa.teruja sebab dapat jugak duduk dengan orang yang kenal.haha.dah taklimat semua tuh.sekali nak isi keratan tu.nama yang terakhir yang perlu diisi.

''Nama Pensyarah : _________________''

HAAAAaaaa!teruja dalam hati.haha.mana nama lecturer english yang dah tersemat cantik dalam kepala.alamaaakk..mampus aku cam nii..

tetiba mikrofon berbunyi.
''nama pensyarah sila diisi dengan betul dan tepat.supaya kertas jawapan anda tidak hilang.''

mati keresahan aku kat tempat duduk aku.cuba cari sesiapa yang jadi mangsa.depan,kiri,kanan,belakang semua tak sama kelas dengan aku.fulamak!~ terbaik la otak time macam ni.penuh dengan jiwa keresahan.cuba untuk cari empunya nama.tak ada jugak.adomak.cari lagi.biarlah empunya nama tu marah sebab tak ingat nama dia.yang penting aku dapat jawab peksa.''macam mana ni?'' sebenarnya dalam hati ingat nama tapi macam tak confident je..duduk sambil goyang goyangkan pen..rentak kaki dah macam degupan jantung..berimaginasi..macam mana kalau aku kena repeat subjek ni..alamak..macam mana kalau kertas ni tak sampai ke tangan lecturer aku..tak jalan dengan baik aku macam ni.. 


tetiba pandang belakang..mengharap orang disebalik pintu boleh tolong..pintu besar dibuka.AKAK !..aku nampak kakak yang satu kelas dengan aku..penuh dengan nur di wajah aku..mengharap supaya dia pandang aku dengan muka macam tuh.haha..pandang dia penuh dengan cahaya matahari sambil tersenyum..dia lalu je sebelah.''kakak, nama lecturer siapa ye?''..akak tu pun bagi tahu..


fuuuhh..derita aku macam ni kalau aku tak ingat nama lecturer..aku rasa macam nak lompat je time aku tahu nama lecturer..memang tenang gila..gelombang arus jantung macam arus sungai gamaknya..kahkhakhakah..itulah jalan cerita aku hari ni..boleh mati keresahan kott..fuuhh..alhamdulillah.. 

K..itu je..bye!

..wassalam..
_aliahwafa_ said...

memang komsas betei blog hang ni. haha

Nabilabee said...

hahaha.tak sangka pulak aku..hahahaha.komsas..ahahahaha..XD

YattAkasah said...

:)

Nabilabee said...

terima kasih kak yatt sebb singgah..hehehe:)